Stöön van Blau-Witt Borssum för de Oberschool Borssum
De Theaterklottje van Blau-Witt Borssum sörgde mit hör lüstig Stück „Geld verdarvt de Character“ daarför, dat in de vull besettde Aula van de OBS Borssum van Harten lacht wurr un Leevhebbers van plattdüütske Komödien vull up hör Kösten kwammen.

An all söven Dagen was de Mensa tegenan mooi mit Keersen un Bloomkes utstaffeert worden. Daar kunnen de Gasten in de Paus sitten gahn un sük mit lecker Happkes to eten un wat to drinken versörgen laten. Disse Upgaav deelden sük en Koppel Lüü van Blau-Witt Borssum, de Vörsitterske van de Fördervereen un Mesters un Mesterskes van de OBS Borssum. De Tosamenarbeid broch för de Fördervereen mooi wat in ’t Knippke. Mit Drinkgeld kunn de Vereen 350.- € innehmen. Butendeem kunnen ok noch neei Leden för de Fördervereen wunnen worden.
Dat Geld kummt de Fördervereen good topass. Ok dit Jahr weer willen ruugweg 50 Schölers bi de Matjesloop mitmaken un de Startgebühr word van de Vereen dragen.
De Fördervereen seggt van Harten Dank för de wunnerbaar Tosamenarbeid un freit sük al up dat tokomend Heimspööl van de Theaterklottje in de Aula van de OBS Borssum.

Hochdeutsche Fassung:

Förderverein der Oberschule Borssum erhält Unterstützung durch Theateraufführung von Blau-Weiß Borssum

An sieben ausverkauften Tagen führte das Borssumer Theaterensemble das lustige Theaterstück „Geld verdarvt de Charakter“ auf und sorgte dafür, dass in der Aula der Oberschule herzhaft gelacht wurde.

Direkt neben der Aula erstrahlte die festlich geschmückte Mensa mit Sitzgelegenheiten und Kerzenlicht. Hier hat der Förderverein – gemeinsam mit Blau-Weiß Borssum – das Catering übernommen und die Gäste mit Kaltgetränken und Finger Food versorgt. Dank dieser Zusammenarbeit konnte der Förderverein einen Gewinn von ca. € 350, (inklusive Trinkgeld) erzielen. Sogar weitere Förderer konnten für den Verein gewonnen werden.

Diese Geldspritze war für den Verein auch bitter nötig, da demnächst wieder ca. 50 Matjesläufer/innen für die Schule an den Start gehen werden. Mit dem Geld soll die Startgebühr für sportbegeisterten Schüler/innen übernommen werden.

Der Förderverein bedankt sich noch einmal recht herzlich für die großartige Zusammenarbeit und freut uns schon auf das nächste Heimspiel der Theatergruppe von Blau-Weiß Borssum.